ForHair.se

Mindre lyckad sovmorgon

Som ni redan vet är jag in love med sovmorgon. Men idag kändes den nmidre lyckad. Kände mig inte alls utvilad när jag vaknade och ville fortfarande sova vidare. Och eftersom jag lovat mig själv att inte duscha två gånger på samma dag så fick jag hoppa över duschen eftersom jag ska till hästen ikväll. Känns som om tiden inte kommer räcka till för att äta frukost och såhär. Nej fyfan, kanske behöver en sovmorgon till?
Eftersom mamma jobbar idag så blir det att jag får ta min lilla moppe till kära hästen, hoppas nu att bensinen räcker, annars får väl pappa köra mig. Allt löser sig :)

Glömde ju berätta om när jag red min lilla älskling i söndags, han var så otroligt duktig och jag blev helt stolt. Mamma filmade (ska försöka få tag i videon och lägga upp den här) och på filmen hör man mig säga till hästen "Fyfan vad du är bra!" Känner man min häst och ser vad han egentligen gör så förstår man varför ;) 

Nu måste jag iaf fortsätta sätta på mig kläder och sånt och försöka få i mig lite frukost iaf. Vi hörs senare, pusspuss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0