ForHair.se

Asså...

Först måste jag säga att sverige är konstiga, hur komme det sig att grisen erik går vidare till final och inte tove? Calle och tove i final och jag hade varit överlycklig. Men nej, vi gör inte så nu tydligen..
Sen måste jag bara skriva av mig lite grann.. Tycker att det här med vänner är jävligt intressant, börjar bli jävligt irriterad på att folk tycker att det är okej att spela bästa vänner över msn och sms och sen va värsta bitchen irl? Vafan är det? Sen folk som man verkligen trodde va ens riktiga vänner bara dissar en, utan att höra av sig. Så sjukt kass stil och jag kan faktiskt inte acceptera sånt. Hade du pratat med mig hade jag förstått..
Aja, fuck detta. Vill ni va mina vänner får ni fan se till att visa det! Nu är jag trött på detta, vill inte bli behandlad som något ni kan ta fram och stötta er på när ni känner för det, antingen så är vi vänner eller inte.
Dags att ta reda på vem ens riktiga vänner är nu kanske..

Kommentarer
Postat av: lalleh ;*

<3

2009-12-08 @ 09:18:18
URL: http://pepparkorn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0