ForHair.se

Allmäntgnällsomingenbordeläsa

Har sån dålig känsla. Känner mig så kall och tråkig. Inget funkar som det ska. Känner mig dålig hela tiden. Helt opepp. Ska ju köra imorgon. Jag vill inte. Jag kan inte. Jag vill inte, igen.. Va på en okänd plats med okända människor och frysa hela dagen. Samtidigt som jag kommer faila sönder pga sömnbrist och allmän ovilja. Till på köpet har mitt moraliska stöd lämnat mig. Och för vad? Fest och sängen.. Jag är faktiskt viktigare! Ser ni hur jobbig jag är? Till på köpet har jag inte pratat med min bästa vän på jättelänge och nu känner jag verkligen att jag behöver henne.. Förlåt Alex, du är bäst och jag älskar dig..
Livet känns aldrig bra på vintern men såna här dagar pallar jag verkligen inte med mig själv. Sitter och gråter hela tiden och även när jag är en bitch så skyller jag på precis alla andra. Fuck detta, big time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0