ForHair.se

2 (1) dagar kvar till julafton!

Igår hade jag en happy dag! Jag fick åka pulka :d skitskoj hade jag, fast jag fick riktigt ont i snavskotan eftersom min bror var så snäll att han knuffade av mig från pulka så jag landade hårt på isen :(

Idag blir det ännu en tur till väla, denna gången med Rebecka och Alex. Sen blir det julklappsbyte och efter det ska jag hem till älskling. Vi träffas ju inte mer sen förrän på söndag ;/ Längsta på länge som jag inte träffar honom. Lite sadface blir man.. Men vi ska "avsluta" på ett toppen sätt :D

Idag så är det två dagar kvar till julafton och imorgon är det lilljulafton, det är ju då jag ska öppna mestadels av mina julklappar. Där av rubriken ;) Nu måste jag göra mig klar och väcka min kära kompisar. Gud vad dom älskar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0