ForHair.se

Tisdagen i stora drag

Stor chock att jag började dagen med skolan. Hade faktiskt sovmorgon idag och ändå var jag preciiis lika trött när jag skulle gå upp i morse. Känns lite som om det inte spelar någon roll hur mycekt man sover, man är ändå lika trött när man vaknar.

Gick hem till granne efter skolan. Ska var husvakt onsdag-lördag, rätt mysigt med hus för sig själv, haha. Nej men det är klart man ställer upp! Blir säkert jättebra skulle jag gissa.

Om ett tag ska jag cykla upp till Hasslarp och ta bussen in till stan för ikväll är det nämligen ett nytt Zumba pass som gäller. Så jäkla roligt. Tycker verkligen att det är jättesynd att gymkortet tar slut om en vecka. Har haft riktigt roligt och det känns så skönt att träna lite. Får börja ta hästarna på allvar igen så jag inte tappar allt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0