ForHair.se

Onsdag

Blir inte så mycket bloggande. Men jag har faktiskt mina anledningar! Det blir så tidiga morgnar nu när jag har hela dagen bokad så hinner inte blogga på morgonen och sen har jag ingen tillgång till internet under dagen och så kommer man hem senare på kvällen och då känns det knappt lönt, haha.

Började iaf dfagen med att åka till farmor&farfar och hjälpa till med städningen och sen drog jag ner till stan och mötte upp Rebecka. Satte oss och åt thaibox innan Zumban. Kanske inte det smartaste, haha. Men Zumban var riktigt rolig, men jobbig! 

Just nu sitter jag och väntar på att Anna ska duscha klart, sen drar jag, Rebecka och Anna hem till Rebecka för lite filmtittande, myspys. Sålänge lyssnar jag på världens finaste låt om och om igen, haha. Enjoy! 

 


Kommentarer
Postat av: louise

åååhh, liebe liebe liebe <3

2011-01-08 @ 23:06:59
URL: http://louisets.blogg.se/
Postat av: Christina

haha sa ju att de gamla låtarna är bättre! XD

2011-01-09 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0