ForHair.se

Myspys

Allt myspys med min fina älskling gör att jag inte orkar blogga. Har inte fått något vettigt gjort på flera dagar så imorgon är det väl dags. Ska hem till farmor&farfar och hjälpa till igen. Sticker in till stan och möter upp Rebecka där. Tänkte att vi skulle promenera runt lite innan zumban imorgon. Galet galet ;o

Måste säga att jag är lite nervös inför imorgon eftersom det är första gången och allt det där. Men förhoppningsvis går det bra och jag kommer överleva, haha.

Ska se till att läsa ut boken till engelskan nu i dom närmsta dagarna också. Blir stenhård läsning, varje kväll och ibland på dagarna också. Roligt att ha plugg att göra över lovet liksom, naaat... Tar tag i det med en gång så vi hörs imorgon igen. Ciao!




Ser det svårt ut? ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0