ForHair.se

Söndag 27 februari

Konstigt att jag bara bloggar på kvällarna, haha. Men det är typ bara då jag egentligen har tid och faktiskt sätter mig vid datorn.

Väldigt lugn söndag idag. Fika och kortspel hos farmor eftersom farfar fått komma hem över dagen, mycket trevligt! Sitter just nu och tittar på Timeout. Kan inte säga det ordet igen utan att tänka på Louises kommentar för ett tag sen, att det låter som Thaimat när en skåning säger det, eller om det var tvärtom, haha. Ingen koll men ni förstår poäng.

Nej, nu ska jag nog ta mig en bit äpplepaj med vaniljsås och njuta till kommande Wallender. Vi höres folket! 

Visst är mina pållar söta? :)

 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Är det dina? Det ser ut som mina.

2011-02-27 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0