ForHair.se

Patetiskt

Nästan lite sorgligt hur dålig jag är på att hålla bloggen igång. Det jag tycker är roligast med det hela är att det faktiskt är folk som fortfarande går in här dagligen och upptäcker varje gång att jag inte uppdaterat, haha. Men det känns faktiskt inte som om jag har någon att uppdatera om, det händer liksom inte så mycket.

Just nu känner jag mig iaf otrolig skabbig! Har inte duschat håret på flera dagar. Ska färga det imorgon och färgen fäster bättre i håret om det inte är nytvättat. Dock blir mitt hår hemskt efter några dagar och jag verkligen hatar att gå så! Usch..

Till på köpet har jag fått en blåsa i tandköttet precis under en tand och självklart borstade jag sönder den. Snacka om att det gör ont! Sjukt rädd att det ska bli ett hål i tanden också eftersom att den har blivit lite mer blottad nu. Usch och fy!

Roligt för er stackars människor och sitta och läsa om mina hygien problem, haha. Iaf, vi hörs snart igen blooggläsare! :)

Vill inte riktigt visa mitt hemska utseende så ni får en gammal bild som faktiskt inte är lika hemsk, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0