ForHair.se

Myspysig dag

Började som sagt med att ta en tur med en mycket stressad och trög Kingen. I början av turen var allt farligt och han va alldeles upphetsad men efter ett tag släppte det och han blev som vanligt. Vi red riktigt långt och var bort i 1½ timme, helt ensamma var vi och alla golfarna som skrek på golfbanan förstås ;)

Kom hem och gjorde lunch sen kom älskling och hjälpte mig städa lite på mitt rum. Det blev ju iaf lite bättre än förut? Han har nu gått hem igen och skulle äta, det ska jag med förresten så vi hörs senare :)

Btw, har ni märkt att jag faktiskt har lyckats uppdatera bloggen?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill också rida på långtur. Kanske vill du ta en sväng med mig och Arrakk imorgon? Fast inte så lång kanske, tror inte att vi hinner med en så lång runda, även om jag vill.

Puss.

2010-05-22 @ 17:50:17
URL: http://kingarrakk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0