ForHair.se

Planerar torsdagen

Hur kommer det sig att jag har haft så mycket att göra det här lovet? Tror aldrig jag varit så seg efter en termin i skolan och den här ledigheten behövdes verkligen. Då har jag, till skillnad från de flesta övriga lov en hel del att göra och kan inte bara sova bort dagarna och ligga och dö i soffan. Nej nu är det hårda bud som gäller!

Satt och funderade på vad jag skulle göra imorgon förut och kom på att jag helt glömt att jag ska till farmor&farfar och hjälpa till med städningen och bara umgås. Inget emot det egentligen och själva grejen att vara där är rätt avslappnande. Men imorgon kommer jag sitta och stressa över att jag måste till hästen och ta tag i att få igång honom inför träningarna som börjar i vecka tre samtidigt som jag måste läsa ut boken i engelskan som ska vara klar efter lovet. Var dålig nog att lägga den på hyllan då det var långt kvar tills den skulle vara klar, oupsi.

Så imorgon får jag gå upp vid nio (ska snart sova) och ta tåget vid tio för att vara hos farmor&farfar mellan elva och fyra. Pappsi hämtar mig och kör mig hem så att jag kan slänga i mig en macka innan jag pyser iväg till stallet med mammsen och rider hästen. Sen hem och soooova! Får ta igen mig på nyårsdagen, haha.

Fina farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0