ForHair.se

Mellandagsrean!

God morgon allihopa! Så skönt att sova ut idag, känns som om det behövdes, haha.

Har nyss ätit frukost och just nu laddar jag upp inför en halv dags springandes och trängandes bland folk, haha. Lite småtråkigt att man är lite halvfattig nu på rean pga alla julklappsinköpp. Kanske ska fixa dom tidigare till nästa år så kan man spendera massor med pengar på rean ;) Får se om jag hittar något fint iaf.

Måste klaga lite också. För första gången blev jag tvingad att sätta på mitt nya Thomas Sabo armband själv. Kan inte påstå att det var enkelt direkt men efter många om och men lyckades jag!

Nu ska jag fortsätta titta på Tyra Banks show. Ha det bra så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0