ForHair.se

Juldags middag

Goddagens läsare. Dagen efter den stora dagen är väl alltid lite seg? Man är fortfarande mätt efter allt man stoppade i sig under aftonen innan och man vill bara pyssla med alla julklapparna. Så är iaf jag. Idag blir det andra bullar.

Som jag sa igår kommer farmor&farfar och äter gås med oss och vi hade en del att fixa innan det. Lite städning och sådär. Dock gjorde jag bara det jag är bäst på, dammsugning. Övar ju varje vecka hos farmor ;) Snart ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig lite fin. Hoppar nog sminket dock, orkar inte.

Underhåller er med lite bilder från min nya kamera. Dom är inte så bra men jag håller fortfarande på med iställningar och sådär. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0