ForHair.se

Filip&Fredrik

Den här fina söndadskvällen har jag spenderat med rumpan i soffan och ögonen på tv:n. Slängde in lite mat och en duch med ansiktsmask och hårinpackning. Mitt hår är riiiktigt lent just nu, hihi.

Tyvärr blev det inte riktigt de program jag hade velat se då min kära far och bror beslogtog tv:n. Just nu är det Filip&Fredrik som är igång. Själv tror jag faktiskt att det här programmet är rätt uppgjort. Eller iaf att Filip&Fredrik har fått träna på en del av grenarna innan själv tävlingen. Jag menar, hur troligt är det egentligen att dom vinner varje gång liksom? Men jag kan inte påstå att det inte är underhållande, men iaf.

Rätt söta är dom också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0