ForHair.se

Bästa väder!

Asså jag har varit så dålig på att blogga. Orkade inte starta datorn mer igår och idag har jag inte haft tid. Förlåt om det är någon som bryr sig.

Nu har jag iaf precis kommit hem från stallet. Red en tur med bästaste alex i det sjukt finaa vädret! Snart ska jag hoppa in i duschen och raka benen och göra mig i ordning inför simningen imorgon. Lite fräsch måste man faktiskt va även om det bara är simma fram och tilbaka som gäller, i vilket fall vägrar jag komma med håriga ben :)

Allmänt så känner jag att allt är toppen. Den här veckans skola kommer nog bli helt underbar då vi både tisdag, onsdag och torsdag enbart har en lektion på morgonen och sen slutar. Dessutom är ju fredagarna alltid soft. Det tackar vi för :D

Nu ska jag sluta snacka en massa skit och hoppa in i duschen. Jag ber också om ursäkt för att detta kommer bli ett bildlöst inlägg, orkar helt enkelt inte bry mig ännu. Ha det bäst så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0