ForHair.se

Waaay

Tack för helgen alla, riktigt mysigt.

Tillbringade denna dagen med min älskade alex i äholm och passade på att lära känna lite nytt folk. Tack för dagen <3
Nu är det ungefär två veckor till England o gud vad jag längtar! Men jag kommer sakna alla kompisar, speciellt älskling...
Det blir ju så mycket roligare att träffas efter att varit borta så länge (a)

Bara jag som tycker att mina inlägg är toltalt meningslösa och ointressanta? Haha, aja. Nu ringde älskling o jag ska gå och göra saft

Puss ;*

Glömde säga att mor o far har varit gifta i 18 år idag, grattis till er.
Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Lalleh ;*

saaaaaaaaaaaaft (H)

2009-07-14 @ 14:21:22
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0