ForHair.se

Myspys kväll

Gick ju ner för att vara social. Slutade med att jag satt där nere och kollade igenom fyra 2½men avsnitt, massa disneychanel och tillsist filmen Mamma Mia. Tycker att den är så söt!
Vid nio kom älsklingen hit, satt och kollade filmen tillsammans så nu ska jag underhålla honom tills jag ska sova. Vi har en "tävling". Vi ska gå och lägga oss samtidigt (och eftersom jag inte är pensionär än så är det jag som bestämmer när) och se vem som vaknar först. Vet dock inte om de går ut på att sova så länge som möljigt eller vakna tidigt? Hmm... Tror det är det förstnämnda.. o.o
Men nu ska jag prata med min älskling. Vi hörs imorgon.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0