ForHair.se

Bloggtorka idag

Har inte orkat blogga idag, haft fullt upp hela dagen. Vet inte riktigt vad jag ska säga nu heller men ska slänga in ett litet inlägg så det inte blir helt dött ;)
Det verkar förresten som om jag har en ny design på g nu förresten. Hoppas att den blir fin och personlig även fast det nite är jag som gjort den.
Snart ska jag hoppa i säng. Ska upp relativit tidigt imorgon, älskling har bestämt sig för att han ska bjuda mig på lunch i stan imorgon så vi ska ta tåget in tillsammans vid elva-tolv någon gång. Jag vet inte om han är inne i någon gulligull period eller vad det är med honom för när jag kom idag hade han städat hela mitt otroligt stökiga rum till mig. Är det så konstigt att jag älskar honom? Ska skicka ett gulligt godnatt sms till honom och hoppa i säng nu. Sov gott :)<3

Kommentarer
Postat av: André

Förlåt Älskling, ska bli gulligare och snällare igen:D<3

2010-06-03 @ 18:31:27
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0