ForHair.se

Trötter...

Precis suttit och läst ägg... Inte varit så aktiv någonstans på ett tag. Mycket att stå i, körde i helgen och måste fixa bilen till nästa helg. Hinna med skolan och försöka göra folk glada samtidigt som jag ska hinna träffa alla min sötnosar. Extremt stressig vecka nu faktiskt så ha lite överseende snälla söta?
Vill hinna träffa Philip och fixa med datorn så snabbt som möjligt också, ska bli sjukt nice med lite förändring! Fett synd att jag inte kan träffa Jonte i helgen, suger lite grann ja. Men jag får träffa min älskling iaf, han följer ju förhoppningsvis med till tävling som alla ska önska mig lycka till på?
Va med mamma och red idag så imorgon måste jag måla bilen innan insparksfesten. Nu börjar klockan bli mycket och jag måste hinna med att sova också ju, men först ska jag dricka ett glas saft.
Vi hörs söta läsare <3

Kommentarer
Postat av: Phenom

klockan halv sju iaf -.-!

2009-09-23 @ 06:30:41
Postat av: Bäver

Tihi<3, Älskar dig(A)

2009-09-23 @ 06:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0