ForHair.se

8 månader!

Igår hade jag och min älskade Andre varit tillsammans i åtta månader. Bäst månaderna i mitt liv!
Vi började med att åka till väla och laga min glasögon som jag så lyckligt hade lyckats ha sönder. Där såg vi värsta slagsmålet utanför wok kitchen, jävligt udda.. Sen tog vi bussen till stan. Gick och hämtade ut våra biobiljetter och sen vidare till vår otroligt romantiska middag på max hamburgaresturang omringade av en hög med småungar. Faktiskt mysigt iaf. Bara fyra timmar kvar. Vidare bort till Tasty house och köpte godis och dricka. Gick bort till bion och satte oss. Nu bara tre timmar kvar. Satt där och snackade och som sagt, efter tre timmar började filmen!

Så sevärd! Började nästan böla till Human Nature och Earth song. Thriller gjorde mig skräckslagen..
Så sjukt underbar dag men älskling. Verkligen värt vart enda öre, tack så mycket älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Bäver

Tack själv:D, det var du som gjorde det hela värt varenda öre::D;). Helt underbar dag:D, Älskar dig för den du är och för allt du gör:D<3<3!!

2009-11-08 @ 23:37:03
URL: http://nylonbeaver.blogg.se/
Postat av: simonvk

mysigt, (men veckorna i england var väl bästa ändå XD) puss :P

2009-11-09 @ 22:36:45
URL: http://simonvk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0