ForHair.se

Midsommarafton

Just för tillfället sitter jag mitt på en camping med min kära familj. Det här bloggandet har blivit beroende framkallande, inte ens när man är på camping kan man låta bli. Lyckligtvis har min kära far en laptop med tillhörande dongel, fungerande tillochmed. Tack pappa <3 Igår va jag med mamma och bror på familia och tackvare mamma fick jag mina naglar fixade på ProfessionalNails. Så nu har jag halvlånga naglar med rosarandiga tippar. Jag är riktigt nöjd! Med nyfixade naglar och ett leende på läpparna for vi upp till Halland med husbilen så nu sitter jag på Våxtorpsnaturcamping och bloggar. Idag är det då midsommar och vid halv två är det dags för hela camping att hjälpas åt att resa upp midsommarstången som först ska kläs med blommor och blad. Strax efteråt bjuder campingvärdarna på jordgubbstårta, mums. Ikväll äter vi sill och potatis. Ingen höjdare men något man får stå ut med för att få jordgubbar som följer. När måltiden är klar sitter vi bara och myser. Prata och tar det lugnt med lite godis och sånt gottigt ;) Imorgon ska vi spela fotbollsgolf. Men det pratar vi om imorgon. Ha en riktigt bra midsommar gott folk. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0