ForHair.se

Vi drar till malmööö

God morgon bloggen!

Känns som om jag är upp otroligt tidigt idag. Kan det bero på att jag fortfarande är trött sen helgen? Antagligen.

Ska snart gå ner och slänga i mig lite frukost innan jag och min randiga kavaj måste springa iväg till tåget. Konstigt att jag egentligen måste skynda mig men ändå sitter jag här och tar mig tid att skriva ett inlägg.

Har faktiskt en rätt så soft dag idag. Börjar dagen med att titta på andras redovisningar i spanska, själv har jag redan gjort min. Det är dagens enda lektion för sen ska vi ner till Malmö med skolan. Någon mässa någonstans där treorna visar upp sina UF företag. Rätt roligt faktiskt.

Själv ska jag troligtvis stanna kvar i Malmö efteråt och träffa lilla Alex en stund. Myspys dag idag alltså!

Lagom pigg tjej idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0