ForHair.se

Goddagens!

Blev ingen bloggning igår iaf, hade fullt upp precis hela dagen! Jobbade ju på natten och sen åkte jag hem till fina farmor och hjälpte henne lite. Åt lunch hos henne och sen åkte vi till farfar på Kungshult och hälsade på där också. Efter det drog jag ner till stan och mötte upp Louise och Rebecka och shoppade lite till, haha. Tillsammans käkade vi ute på något kebab ställe och sen färgade vi mitt, Louise och Rebeckas hår, så jäkla cooooolt! Perfekt dag igår måste jag säga! 

Om en stund åker vi till farfar igen och efter det hem till mormor&morfar för middag och lite sådär, lagom mysigt sista lördagen på lovet. Åh vad jag är osugen på skolan på måndag. Hade lätt kunnat vara ledig i minst en vecka till, haha! 

Medans jag är borta kan ni underhålla er med en fin bild på dagens facelook, hehe. Enjoy! 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0