ForHair.se

Vem älskar inte sovmorgon?

I flera veckor gick vi och stressade över hur jobbig veckan innan lovet skulle bli för att sen inse att den här veckan skulle bli den meningslösa på hela terminen. En inlämning i början av veckan och sen bara chilldagar.

T.ex. idag, skulle börjat vid nio och gått till tre. Nu sitter jag här hemma och har precis duschat och om en timme måste jag gå till grundskolan här i kattarp för en uppgift men sen ska jag inte ta tåget till skolan förrän vid ett. Hur chill är inte det?

Efter mattelektionen i skolan pyser jag hem till farmor&farfar och spendera eftermiddagen/kvällen där. Sen är det bara en dag kvar och sen är det vårt efterlängtade looooov! Lycklig flicka, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0