ForHair.se

Samvetet springer ikapp mig

Usch vad jag känner mig hemsk när jag går in och kollar på statistiken. Har inte ens loggat in på bloggen på evigheter och när jag väl bestämde mig för att göra det ser hur många det faktiskt är som går in här och kollar varje dag trots att jag inte uppdaterar något. Känner mig faktiskt rätt hemsk så bestämde mig för att slänga in ett meningslöst inlägg så att det inte blir helt tomt här.

Vad har hänt under den senaste tiden då? Inget speciellt egentligen. Skolan, kompisar, pojkvän, träning och så vidare. Inget ovanligt som sagt. Vad har alla ni andra hittat på under tiden jag har varit borta? :)

Lite ny musik har jag hittat också, mest tack vare Louise. Igen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0