ForHair.se

Jag ska bättra mig!

Ännu en gång har jag varit sämst på att uppdatera här. Men ska vi säga såhär att jag försöker uppdatera minst en gång om dagen så blir alla nöjda? :)

Just nu sitter jag i soffan med Oscars laptop men ska snart sova. Måste vara utvilad imorgon då det är muntliga nationella i spanska direkt på morgonen. Idag fick vi veta vårt resultat på mattenationella, första delen då. Är sådär nöjd, det kunde ju gått sämre om man säger så :)

Längre än såhär blir inte inlägget idag, ska gå upp och ta ut linserna, ta bort sminket och borsta tänderna för att sen hoppa i min mysiga pyjamas och sova. Och förresten, tack ni högre makter för det fina vädret idag vi hoppas på mer sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0