ForHair.se

8 maj nu ja :)

Igår hade jag och Andre varit tillsammans i 14 månader, grattis till oss :)<3

Som sagt, imorse vaknade jag av att regnet smattrade mot rutan. Lyckligtvis har det slutat nu och resten av morgonen har jag spenderat med att frysa. Idag är en sån skit dag då man egentligen ska ligga i sängen och mysa med den man älskar hela dagen, se film och bara va allmänt sega. Får se hur det blir med det ;)

Om exakt en vecka är det folkrace tävling igen. Hade egentligen inte tänkt köra alls men när jag fick reda på att jag just nu leder klubbmästerskapet och måste ju göra mitt bästa för att inte mista den ledningen och därför delar jag bil med min kära bror på lördag på välabanan, kom dit och kolla vet jag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0