ForHair.se

Tisdag idag tror jag?

I vilket fall ska jag snart in till stan och hämta ut mitt hmpaket. Väntat i evigheter! Inte ens en vecka men är man otålig så är man. Ska åka till hästarna med Alex idag också och en ska vi väl spend some time togheter with Alma. Mysigtpysigt.

Fulaste och hemskaste bilden som någonsin tagits på oss. Observera att den är från 2008!
Och btw vet ni en sak? Har haft en okänd kille på min facebook ett tag. Helskum. Kommenterar bilder på mig och kompisar och frågar var man kan se mig i bikini. Killen är nästan 40 år gammal, tycker inte att det är okej. Gå på någon i din egen ålder grabben. Nu är han deletad, lika bra det.

Kommentarer
Postat av: michelle

jag kan nog göra så att jag gör en till blogg som är min. så tar jag den designen på den bloggen. så skickar jag länken till dig ? :)

2010-03-30 @ 16:02:17
URL: http://mmichellehh.blogg.se/
Postat av: louise

passade skorna :D ?

2010-03-30 @ 21:35:52
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0