ForHair.se

Hallå igen!

Blev lite mycket i skolan nu igen men efter idag är det softare än på galet länge! Har ett litet test på måndag som läraren sagt åt oss att inte plugga på och sen är det bara en lite inlämning som i stort sätt är halv klar. Och det är ju bara nästa vecka kvar innan lovet också, helt sjukt. Men jag gnäller inte ;)

Var i stan med Titti igår, blev lite shopping trots att jag lovat mig själv att inte köpa något och ändå kom jag hem med ett par söta trosor, en lång tröja och ett block. Fast blocket behövde jag faktiskt! Rätt lustigt att jag försvarar mig själv i bloggen. Inte som att den dömer mig, men iaf.

Nu ska jag störa älsklingen min när han pluggar och bara mysa lite. Ha det bäst allihopa!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0