ForHair.se

Jobb idag

Det var faktiskt inte så att jag inte bloggade igår utan jag skrev faktiskt två inlägg men av någon anledning hamnade båda två i utkastet så jag ber hemskt mycket om ursäkt för att det inte blev något bloggande under gårdagen.

Som ni troligtvis redan vet har jag inte direkt jobb under sommaren men jag tror att min farmor tyckte synd om mig så jag hjälepr till lite hemma hos henne en gång i veckan och får en liten slant för det. Idag däremot vikarierar jag på min mammas jobb (hon är personlig assistent till min moster). Kanske inte är så farligt för mig att inte ha något sommarjobb ändå? ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Tack!

2010-06-16 @ 17:22:52
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0