ForHair.se

JAG BLIR GALEN!

Troligtvis ska jag inte till skolan imorgon heller men jag har ett arbete som måste lämnas in imorgon och jag får inte tag på kära Rebecka, var gömmer du dig? :(

Förhoppningsvis löser sig det och jag kan sova ordentligt inatt utan att vakna upp kallsvettig klockan tre på natten.. Jävla förkylning måste jag få säga. Det som retar mig mest är att jag har nationellt prov i matte b på fredag och av någon anledning har jag fått för mgi att provet kommer gå sämre om jag är sjuk och okoncentrerad. Dom kommer behöva sätta mig i ett annat rum för att jag kommer störa alla andra med mina nysningar och atjooo!

Var inte nervös för det här provet förut men nu är jag det. Inte roligt att få en chans och att då vara i kass form.. Gud vad livet känns orättvist nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0