ForHair.se

Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag allihopa!

Länge sen jag skrev nu, har helt enkelt haft för mycket att göra. Har nyss duschat, ska snart sätta på mig en svart klänning, sminka mig lite. Ska fira med min älskling idag. Han kommer hit och jag ska laga mat till honom. Lite nervös är jag, tänk om det inte blir gott? Då får vi äta mackor ;) Har förberett en förrätt och efterrätt och om ungefär en timme ska vi börja med huvudrätten. Jag har dukat fint och ja, känner mig faktiskt rätt redo för det här, trots nervositeten.

Köpte en present för ett tag sen också. Den har jag slagit in och nu ligger den och väntar på att öppnas. Hoppas att vi får en riktigt mysig dag här idag och alla som ska fira med någon också får det. Alla som sitter ensam idag, va inte ledsna. Nästa år har ni också någon! :)

Nej, nu får jag sätta lite fart! :)<3

Kommentarer
Postat av: Bäver

Älskar dig<3

2010-02-15 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0