ForHair.se

Welcome back, typ?

Nu tycker jag att det är dags att börjar ta det här på allvar igen. Hade först planer på att starta en ny blogg men tyvärr är jag lite för lat för det, haha.

Idag är en helt vanlig dag med massor av snö och skit. Bara jag som är riktigt trött på det här med vinter, och den har knappt börjat, bra där. Snart nog är det väl inställda tåg hit och dit igen, har fått reda på att man får skolk i papperna när man kommer för sent pga tågen. Kul att veta det när man åker med kassa Skånetrafiken varje dag.

Snart dags för dagens sista lektioner som ska fördrivas med filmtittande. Myspys, hihi. Hörs när jag kommer hem igen gott folk, så länge får ni underhålla er med en mycket fin bild på mig och bekzie, tagen nyss ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0