ForHair.se

Kaaasss

Goddagens. Söndag idag och senast jag blogga var i torsdags. Jag vet att jag är rätt kass på det här med bloggningen men jag ska bli bättre. Jag lovar, för typ hundrade gången. Kan skylla på att jag inte hittat någon inspiration i vinterkylan.

Egentligen har det väl inte hänt så mycket att berätta under tiden. Men i fredags var jag och finfina tjejer på Pascha och dansade. Hade grymt roligt måste jag säga. Något vi borde göra om flickor ;)

Halva dagen igår spenderade jag hos min moster, jobbade lite grann och sådär. Fina älsklingen följde med och det var faktiskt rätt mysigt med både Narnia och Mission Impossible 3. Som sagt är det söndag idag och jag har planerat att göra så lite som möjligt idag, haha.

Hörs senare bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: mamsen

2010-12-19 @ 11:16:57
Postat av: mamsen

Jag ser att du sitter på min plats ... Men jag älskar dig ändå. <3

2010-12-19 @ 11:17:54
URL: http://kingarrakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0