ForHair.se

Julafton

En dag vi längtat efter i flera veckor nu. Planerat och fixat för i evigheter och nu är den över, iaf för min del.

Började dagen med jullunch hos mormor&morfar och efter lite prat och sådär åkte vi vidare till farmor&farfar och tittade på kalle anka, fika, körde julklappsspelet, mer julmat och sen äntligen julklappar! Tänkte fotta allt jag fick imorgon med min nya kamera, hihi.

Just nu sitter jag i min brors säng och kollar när han och Andre spelar på oscars nya xbox i myskläder. Älsklingen stannar över natten och imorgon ska vi äta gås med farmor&farfar, självklart stannar älsklingen på middagen. Nu ska jag ta ut linserna och ta bort det lilla sminket jag satte på i morse och lägga mig i sängen och vänta på älsklingen. Hörs imorgon!

God jul allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0