ForHair.se

Fredagsmys

Mycket kort dag i skolan idag. Hade spanskalektionen på morgonen, gjorde en redovisning som faktiskt gick bra, didn't see that one coming. Efter det jobbade jag och Bekzie på vårt FeB-arbete och när vi tröttnade på det drog vi på väla och jag köpte pappas julklapp, skönt att ha klarat av en till. Bara två kvar nu, woho!

Har nyss tryckt i mig två minipizzor och sitter just nu och väntar på min bästaste kompis Bekzie som ska komma och hålla mig sällskap ikväll. Självklart är det Idol som gäller tillsammans med lite chips och cola. Mumsigt mumsigt, hihi.

Herregud, nu är det ju lite bråttom! Ciao så länge

Peter Jihde alltså, grym han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0