ForHair.se

31 December 2010

Årets sista dag och jag är inte alls taggad, haha. Tillskillnad från de flesta andra i min ålder ska jag inte sitta och festa hela kvällen eller något i den stilen. Tillsammans med min familj ska jag fira nyår hos min mormor&morfar, jag är otroligt taggad.

Misstolka mig inte nu, jag har absolut inget emot att spendera tid med min familj och släkt. Men personligen anser jag att nyår är den högtid där man faktiskt ska vara med sina vänner och bara ha roligt. Dock har jag lyckats lura med mig älsklingen till vårt nyårsfirande, tycker nästan lite synd om honom, haha.

Hoppas att ni har en otroligt bra nyårsafton. Själv ska jag klistra på leendet och vara social och trevlig precis hela kvällen med start klockan fyra. Hörs nästa år! :D



Han ser ju rätt glad ut ändå, eller hur?



Och han är nog inte så sur på mig heller (a)


Kommentarer
Postat av: louise

äre det nya linnet? :D

2010-12-31 @ 15:15:30
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0