ForHair.se

Hallå fredag!

Fortfarande lite dålig uppdatering, men det blir bättre!

Vad har jag gjort i veckan då? Jo jag har spenderat mer pengar, fruktansvärt onödigt för nu är jag fattig igen. Så sent som igår kväll spenderade jag 600 på en begangnad ipod nano, men jag är faktiskt väldigt nöjd med det köpet. Annars var det bara mer nya kläder, haha.

I början av veckan var jag och bästa Alex ute på en photoshoot. Tro det eller ej så var det jag som var "modellen". Planen är att göra fler såna och om ni är intresserade finns det bilder och så på den nya bloggen vi skapade http://fotofobi.blogg.se. Kolla in och säg vad ni tycker.

Imorgon åker jag och min älskade mamma till Göteborg för att gå rosa steget (en vandring genom Göteborg där pengarna går till bröstcancer) och besöka Liseberg. Åh vad jag längtar! Dock har jag inte packat något ännu, får nog se till att göra det nu. Hörs troligtvis efter helgen.

En av bilderna från photoshooten med Alex, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0