ForHair.se

En helg i Göteborg

Mycket trevligt hade vi, mamsen och jag. Det tog oss ungefär en timme att gå sju kilometer. Inte illa måste jag säga, haha.

Söndagen tillbringade vi på liseberg. Hade faktiskt mycket roligt när vi åkte och sådär, men andra gången vi köade till Kållerado... Det började regna lite grann men när vi kom in under taket hade det slutat men när vi hade fått vår båtsak och skulle iväg, vad möter oss utanför taket om inte ett riktigt skyfall? Av attraktionen blev vi inte särskillt blöta men regnet var inte nådigt. Självklart slutar det så fort vi kommer in igen.

Vår teori var att det var lika bra att åka flumride också när vi redan var så blöta. Likadant där, när vi hamnat i båten och ska lämna plattformen börjar det ösregna igen. Dumt nog hade jag min mobil i väskan som stod längst fram i båten, på mina fötter under "tak" för att inte bli blöt. Båten var full med vatten... Mamma och jag hade nog nått maxgränsen ör hur blöt man faktiskt kan bli och min mobil och kamera är sönder. Efter det tog vi en glass på Ben&Jerry baren och sen åkte vi till centralen och bytte om. Annars var det en mycket lyckad helg! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0