ForHair.se

Lite skäms jag..

Måste erkänna att jag faktiskt skäms en del över att jag inte bloggat på så länge. Egentligen har jag ingen bra anledning förutom att jag helt inte orkat. Men nu ska jag försöka att slänga in minst ett inlägg om dagen. Låter det bättre? :)

För att gottgöra allt lite grann tänkte jag slänga upp en dagens låt idag också. I'm doing my best right now. När jag ändå skriver här kan jag ju lika gärna lägga upp en länk. Om ni blir medlemar här och gör en av deras undersökningar (ni behöver ett fullständigt personnummer till någon på 18+) och värvar 6 vänner ska ni få gratis Spotify premium alltså utan reklam. Vet inte riktigt om det funkar än men jag gör mitt bästa för att undersöka det. Lycka till :D
http://www.gratispremium.com/?ref=156536


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0