ForHair.se

Fy på mig!

Vilken dålig bloggare jag har blivit. Skriver nästan inget och lägger inte in några bilder plus att jag missat två dagens låt nu. Tror att det beror på ren lathet. Jag har inte riktigt orkat starta datorn och dessutom har jag faktiskt varit lite stressad. Träningarna dessa två dagar har legat mitt på dagen vilket begränsar mig OTROLIGT och när jag kommer hem är jag helt enkelt för trött. Men eftersom det är min sista lediga dag imorgon ska jag passa på att blogga lite då också. Just nu tänkte jag läsa lite i min bok innan jag sover. Måste ju vänja mig vid att gå och lägga sig tidigt igen... Suck, jävla skola. Aja, snart har jag ändå klarat av hela ettan, levande! :d haha, märks att jag börjar bli trött nu. God natt allihopa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0