ForHair.se

En solig lördag morgon

God morgon allihopa, har ni sovit gott? Själv har jag sovit på en halv madrass och försökt att inte rulla ner. Men jag sov faktiskti gott ändå så ska inte klaga :)

Något jag faktiskt tänker klaga på är att jag är otroligt hungrig och jag lovar, när jag går ner för att äta frukost kommer inget verka lockande. Varför är det alltid så? Snart jag göra ett försök iaf..

Eftersom det inte blev någon dagens låt igår tänkte jag lägga upp två stycken idag, blir det bra? Vi tar den första när jag ätit lite frukost. Så länge får ni nöja er med en gammal bild på mig och Titti, som jag faktiskt ska spendera kvällen hos för en mysig tjejkväll. Tycker ni inte att vi är söta? ;)


Kommentarer
Postat av: titti

AAH ! omgomg vilket hår jag hade ! o:

<3

2010-04-11 @ 01:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0