ForHair.se

Det blev linser, ofcourse

Hade ju redan bestämt det men skulle se om jag kunde få lite respons på vad ni tyckte men det var ju inte så lyckat, haha.

Igår fick jag mitt första par linser. Det går inte riktigt att beskriva hur nervös jag var när jag för första gången skulle sätta i dem. Alla jag känner har lurat i mig hur svårt och obehagligt det är och snacka om att jag blev lättad! Däremot fick jag gå till optikern idag igen eftersom jag fått för svag lins på ena ögat men det är löst nu och jag ser toppen bra!

Just nu sitter jag här med glasögon ändå. Får ju bara ha på linserna ett visst antal timmar i början och då väljer jag att ha dom i skolan då det är där dom behövs mest. Imorgon är det förresten nationellt prov i engelska A. Jag önskar alla som ska göra det lycka till!

Ingen utom jag och min bror är hemma ikväll så olyckligtvis får vi laga mat själva idag. Kommer säkert gå jättebra då ingen av oss är vidare bra på det. Dock är jag vrålhungrig så får väl göra ett försök, hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0