ForHair.se

Bästaste älskling!

Kom hem från stan för en timme sen ungefär och jag måste bara säga att jag nog har den bästa älsklingen någonsin. Först så bjuder han mig på thaibuffe, supergott och vi blev supermätta båda två.

Han bjöd på efterrätt också. Gick iväg till Pistachia som nog har den godaste glassen och vi hade tur för idag hade dom även ett annonserbjudade där man fick tre kulor för priset av en, dvs 15 kronor. Inte alls dåligt, och som sagt, skit gott!

Vi gick och kollade i affärer också. Älskling köote en jättefin skjort och han köpte även en finfin bikini till mig. Kommer bli supersnygg när jag blivit lite brun. Från HM, 99 kronor delen. Billigt och bra det också!

Tack älskling, du är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: louiset

jättesöt bikini ju :D !!

2010-04-01 @ 14:28:11
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0