ForHair.se

8april

Har nyss gått upp och håller nu på att göra mig iordning för skolan. Har en väldigt lång dag idag, slutar inte förrän klockan fyra och är inte hemma förrän vid fem. Inget jag riktigt ser framemot men det är ju snart helg.
Vad jag vet så dom som söker till gymnasiet det här året kan från och med idag gå in och kolla sin preliminära intagning. Har ni kommit in på ert första handsval? Var inte nervösa, ni har säkert kommit in :)
Nej nu har jag saker att göra faktiskt, vi hörs när jag kommer hem igen. Tänkte slänga in en dagens låt idag också så vi ses sen! :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka :D

Snart helg så mysigt! ;D

2010-04-08 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0