ForHair.se

Torsdag idag verkar det som

Jaa.. torsdag idag?
Kickoff igår och jag hade fett skoj, tack tjejer för att ni livade upp min kväll! Göra om något liknande någon gång snart? ;d<3
Skolan idag var meningsfull, not (y) Så jag tog bussen till Väla och gjorde av med lite pengar, ska se om jag orkar lägga upp bilder på mina inköp. Nu har jag målat bilen, äntligen klar med allt! Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig lite. Färg överallt, både blå och svart. Jättestiligt. Inte. Sen ska jag träffa min älskling, myspys.
Nej, nu ska jag gå och antifärga mig.
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: titti

Det var verkligen skiitskoj!:D <33

2009-09-24 @ 18:27:47
URL: http://tittiscott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0