ForHair.se

Sovmorgon

Sovmorgon idag ja :) Skulle börjat halv nio men första lektionen blev inställd så börjar tio i tio i stället :)
Pluggade lite med Rebecka igår, vi är fan bäst ;)
Nu har jag precis gjort mig i ordning och väntar på att tiden ska gå. Varför är det så att när man går upp tidigt så måste jag alltid stressa för att hinna göra mig iordning på en timme medans jag kan ta det hur lugnt som helst när jag går upp två timmar senare men ändå har en timme att gör mig iordning på? Nu hinner jag dessutom blogga för att jag inte måste gå till tåget förrän om 20 minuter. Sååå irriterande..
Finns fler saker som är irriterande, men tänker inte sitta här och gnälla också. Räcker att mina älskade vänner hör mitt gnäll :) Ni är bäst, det vet ni <3

Aja, nu ska jag se om jag kan fixa något mer. Ähh.. det går ju inte, ser ju redan toppen ut? Eller nej, det gör jag inte. Jätteskabbig är jag, deal with it :d
Ha en bäst dag allihopa!
Pusspuss

Åh! Just det, Patrick Swayze dog inatt. Stor sorg faktiskt.. Dirty dancing är en av mina favoritfilmer och han va ju en grym skådis. Vila i frid stjärnan!
I Dirty dancing, ung och snygg

Inte lika ung och snygg, men fortfarande en stjärna!


Kommentarer
Postat av: Y

Sovmorgon är det skönaste som finns, själv börjar jag 11.55 idag!



Svar: Men asså, jag har sett hela filmen, bara inte i sträck!

Kram<3

2009-09-15 @ 10:42:45
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0