ForHair.se

Plugg och veterinär

Precis gjort klart en engelska läxa. Tog en massa tid, satt och halv tittade på tv:n samtidigt. Inte så bra, fy skäms Emma.. Men den är gjord nu iaf och det är väl det som är det viktigaste?
Har haft en relativit lugn dag idag faktiskt. Väldigt kort skoldag pga sjuklärare. Slutade halv tolv, så skönt :) Mycket tid kvar på dagen så jag och Rebecka ner på stan för att kolla på stövlar till mig, hittade ett par ursnygga stövlar på Håkansson´s. Lägger upp en bild på dom senare. Därefter tog jag med älsklings Bekz till Espressohouse där jag köpte en vanilla latte medans Rebecka körde på en varm choklad. Supermysigt. Tack för ännu en bra dag!
När jag väl kom hem gjorde mamma pannkakor till mig och berättade en lite tråkig sak. Eller, en mycket tråkig sak. Vår lilla gulliga hund Saga har problem med sitt öga igen. Så ska åka med mamma till veterinären om ett tag. Så inte roligt. Måste väl opereras och massa skit igen. För er som inte vet är detta ungefär tredje gången på ett år hennes öga gör såhär. Jättetrist och så synd om vår älskling.
Vi hörs läsare, jag ska pussa hunden lite nu.
Pusspuss <3
                                                  I love you!


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

nää plugga är inte det roligaster xD

själv har jag varit i Riksdagen på studeibesök med klasen idag och det var faktiskt riktigt roligt xD

Annars händer inte så mycket idag =)

2009-09-30 @ 17:16:39
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Y

Åh, vad tråkigt, lycka till med hunden! Jag går Samhäll Samhäll :). Hoppas du får en mysig kväll <3

2009-09-30 @ 18:15:22
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Titti

sv: skit mys, krya på saga! ;o<3



2009-09-30 @ 21:28:00
URL: http://tittiscott.blogg.se/
Postat av: Tanja

Sv: Ja, jag får väl försöka det då! ;)



Naweee, stackars Saga .... :( <3<3 Yes, show me some pictures of your boots! :D <3

2009-09-30 @ 22:48:13
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0