ForHair.se

Kärlek!

Rätt lugn dag trots allt. Pluggat på spanskan och imorgon har vi kort skoldag så då hinner jag med engelskan. Skönt. Ska ner till stan med Rebecka efter skolan imorgon och titta på stövlar. Riktigt sugen på ett par stövlar nu! Eftersom skolan slutar halv tolv imorgon är det väldigt passande dag. Efter det får jag ta tag i pluggandet.
Hoppas på att få stanna hemma i helgen och mysa med mina flickor. Ta igen sig efter dessa stressiga veckor och bara slappa.
Gud vad jag längtar till helgen. Vad ska alla andra göra? :)

Och ett stort tack till älskling, du betyder världen för mig! <3

Kommentarer
Postat av: Y

Ah just det, glömde det. Vad går du för linje då? Kram

2009-09-30 @ 10:49:42
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0