ForHair.se

Helg!

Nu var det helg ja. Ligger i soffan och tar igen mig idag också. Har en fruktansvär huvudvärk som jag hoppas går över snart. Mamma och hunden är hemma igen. Eller iaf hunden, mor är i stallet. Det är så jobbigt att titta på lilla Saga. Minsta rörelse och hon bara gnyr.. Extremt jobbigt att man inte kan göra något åt det, hjälpa henne..
Ikväll så ska jag och mamma till mormor&morfar och äta middag. Bara jag och mamma hemma nu ju. Mys, :)
Nu ska jag se tv och pussa lite på hunden,
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Y

Ja, det är kul! Hoppas att du får en fin helg! <3

2009-10-02 @ 12:24:44
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Tiiradam (film & foto)

haha okej =)

jaa, älskar twilight! Fast den andra boken tyckte jag var rätt så tråkig... Och min favorit är tredje, när dom tältar, det är roligt xD

har du någon favoritdel?



jag ska också lätt gå på premiären xD

2009-10-02 @ 14:28:40
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0